dijous, 1 de novembre del 2012

MMMMDELICIOUS: BROWNIE DE XOCOLATA I CASTANYES / BROWNIE DE CHOCOLATE Y CASTAÑAS




Una de les primeres coses que fas quan ets mare o quan t'independitzes és començar a acumular sobres, que fas caldito, el pollastre per a unes croquetes i la verdura per a un puré. Ahir va ser Nit de Castanyada i la veritat és que ens van sobrar un grapadet de castanyetes cuites i com que avui en Roger fa 4 mesets he pensat, què millor que fer un pastís de xoxolata i castanyes per a celebrar-ho!!!

Us deixo aquí la recepta, la veritat és que és molt senzilla de fer i no necessita ni forn ni nevera. 
La podeu fer amb el relleno que volgueu. Jo en aquest cas l'he fet de castanyes. És mmmmDelicious....

Una de las primeras cosas que haces cuando eres madre o cuando te independizas es empezar a acumular sobras, que haces un caldito, el pollo para unas croquetas y la verdura para un puré. 
Ayer fue Noche de Castañada y laverdad  es que nos sobraron un puñadito de castañitas cocidas y como que Roger hoy cumple 4 mesecitos he pensado que quémejor que hacer pastel de chocolate y castañas para celebrarlo!!!

Os dejo aquí la receta, la verdad es que es muy facil y no necesita ni horno ni nevera.
La podeis hacer con el relleno que queraís. Yo en esta ocasión la he hecho de castañas. 
Es mmmmDelicious....


Ingredients / Ingredientes
  
 
 125 gr. de xocolata fondant
 125 gr. de mantega
 125 gr. de scre blanc 
 240 gr. de castanyes pelades, cuites i triturades pols   
 80 gr. de farina
  3 ous
  3 cullerades soperes de llet
  1 cullerada de postre de llevat en pols




Preparació / Preparación

1. Amb el microones a màxima potència, posar en un bol la mantega i la xocolata per a què es fongui. Un cop desfets es barreja amb una cullera.
1. Con el microondas a máxima potencia, poner en un bol la mantequilla y el chocolate para que se funda. Una vez desechos se mezcla con una cuchara.



2. A part, en un bol, es baten els ous i s'afegeix el sucre i la llet. 
3. A la barreja anterior li afegim la xocolata i mantega desfetes, la farina, el llevat i les castanyes i ho barregem bé.
2. A parte, en un bol, se baten los huevos y se añade el azucar y la leche. 
3. A la mezcla anterior le añadimos el chocolate y la mantequilla desechas, la harina, la levadura y las castañas y lo mezclamos bien. 



4. Posem tota la massa a un motlle de silicona i  ho escalfem al microones a màxima potència entre 7 i 9 minuts. Un cop transcorregut el temps, deixem reposar el brownie dins del microones tancat uns altres 7 o 9 minuts i ja està!!
4. Ponemos toda la masa en un molde de silicona y  lo calentamos en el microondas a maxima potencia entre 7 y 9 minutos. Una vez pasado el tiempo, dejamos reposar el brownie dentro el microondas cerrado otros 7 o 9 minuts y listo !!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada